Buhalterinė Apskaita Vilniuje ir Visoje Lietuvoje

Pamirškite popierizmą ir mokestines rūpesčius. „Verslo Erdvė" perima visą jūsų įmonės finansinę naštą – nuo pirminių dokumentų iki metinių ataskaitų Registrų centrui. Dirbame 100% nuotoliniu būdu, todėl galite siųsti dokumentus iš bet kurios Lietuvos vietos.

Buhalterinė apskaita nuo

42 €/mėn.

Skaidri kainodara. Jokių paslėptų mokesčių.

Kaina priklauso nuo dokumentų kiekio ir įmonės tipo.

Kam Tinka Ši Paslauga?

UAB

Uždarosios Akcinės Bendrovės

Pilna apskaita pagal VAS standartus, metinės ataskaitos RC, audito paruošimas.

MB

Mažosios Bendrijos

Supaprastinta arba pilna apskaita, pelno paskirstymo dokumentai, narių apskaita.

Individualios Įmonės

Pajamų-išlaidų apskaita, GPM deklaravimas, savininko išėmimų apskaita.

Ką Apima Pilna Buhalterinė Apskaita?

Pirminių Dokumentų Tvarkymas

Priimame dokumentus el. paštu, per debesijos sistemas (Google Drive, Dropbox) arba tiesiog nufotografuotus telefonu.

  • • Sąskaitų faktūrų registravimas ir archyvavimas
  • • Kasos dokumentų (pajamų/išlaidų orderių) apskaita
  • • Banko išrašų importavimas ir suderinimas
  • • Sutarčių ir aktų apskaita

i.SAF ir i.VAZ Ataskaitų Teikimas

Automatizuotas duomenų teikimas VMI sistemoms – jums nereikia apie tai galvoti.

  • i.SAF: Pirkimų ir pardavimų sąskaitų registras (iki kito mėn. 20 d.)
  • i.VAZ: Važtaraščių duomenys prekių gabenimui
  • • Automatinis duomenų tikrinimas prieš pateikimą

Didžiosios Knygos Vedimas

Pilnas dvejybinis įrašų vedimas pagal Verslo apskaitos standartus (VAS).

  • • Sąskaitų plano sudarymas ir priežiūra
  • • Kasdienių operacijų registravimas
  • • Mėnesio uždarymo procedūros
  • • Sąskaitų likučių suderinimas

Ilgalaikio Turto Apskaita

Įrangos, transporto, nekilnojamojo turto ir nematerialaus turto valdymas.

  • • Turto kortelių vedimas
  • • Nusidėvėjimo/amortizacijos skaičiavimas (tiesinis, produkcijos ir kt.)
  • • Turto nurašymo ir pardavimo apskaita
  • • Inventorizacijos dokumentų paruošimas

Finansinės Ataskaitos

Mėnesinės, ketvirtinės ir metinės ataskaitos – visada žinosite, kaip sekasi jūsų verslui.

  • Balansas: Turto ir įsipareigojimų vaizdas
  • Pelno (nuostolių) ataskaita: Pajamos, sąnaudos, rezultatas
  • Pinigų srautų ataskaita: Iš kur ateina ir kur išeina pinigai
  • Aiškinamasis raštas: Metinėms ataskaitoms RC

Kaip Dirbame? 100% Nuotoliniu Būdu

1. Nufotografuokite

Sąskaitas, čekius, sutartis – tiesiog nufotografuokite telefonu ir atsiųskite.

2. Mes Sutvarkome

Dokumentus užregistruojame, deklaracijas pateikiame, ataskaitas paruošiame.

3. Jūs Ramūs

Gaunate mėnesinę ataskaitą ir priminimus apie mokėjimus. Jokių staigmenų.

Dokumentus galite siųsti: El. paštu, WhatsApp, Google Drive, Dropbox arba bet kuria kita jums patinkančia platforma.

Kodėl Klientai Renkasi Mus?

Skaidri Kainodara

Fiksuota mėnesinė kaina, kuri priklauso nuo dokumentų kiekio. Jokių „tryliktų sąskaitų" metų pabaigoje.

Asmeninis Buhalteris

Jūsų įmonei priskiriamas konkretus specialistas, kuris pažįsta jūsų verslą ir visada pasiekiamas.

Laiku ir Be Klaidų

Deklaracijos pateikiamos laiku, priminimai apie mokėjimus siunčiami iš anksto. Jokių delspinigių dėl mūsų kaltės.

Civilinės Atsakomybės Draudimas

Esame apdrausti, todėl mūsų klaidos (jei tokių būtų) – ne jūsų finansinė rizika.

Modernios Technologijos

Naudojame šiuolaikines apskaitos sistemas su automatizuotu duomenų importu iš bankų ir VMI.

Konsultacijos Įskaičiuotos

Atsakome į klausimus apie mokesčius, sąskaitas, darbuotojus – tai įeina į mėnesinę kainą.

Dažniausiai Užduodami Klausimai

Kiek kainuoja buhalterinė apskaita UAB įmonei?

UAB apskaitos kaina prasideda nuo 85 €/mėn. Galutinė kaina priklauso nuo operacijų skaičiaus, darbuotojų kiekio ir veiklos specifikos. Po nemokamos konsultacijos pateikiame tikslų pasiūlymą.

Ar galite perimti apskaitą iš kito buhalterio?

Taip. Perėmimo procesas paprastai užtrunka 1-2 savaites. Susisiekiame su ankstesniu buhalteriu, gauname visus dokumentus ir duomenų bazę, patikriname likučius ir tęsiame apskaitą be pertrūkių.

Kaip dažnai gausiu ataskaitas apie savo įmonę?

Standartiškai siunčiame mėnesinę suvestinę: pajamos, išlaidos, mokėtini mokesčiai. Jei reikia dažnesnių ataskaitų (pvz., savaitinių) – tai taip pat įmanoma.

Ar turiu saugoti popierinius dokumentus?

Taip, originalius dokumentus rekomenduojame saugoti 10 metų. Tačiau jums nereikia jų vežti į mūsų biurą – saugokite pas save, o mums siųskite kopijas/nuotraukas.

Ką daryti, jei turiu klausimų tarp mėnesių?

Rašykite el. paštu arba skambinkite – konsultacijos įeina į mėnesinę kainą. Atsakome per 24 valandas darbo dienomis, skubiais atvejais – greičiau.

Pradėkite Nuo Nemokamos Konsultacijos

Papasakokite apie savo įmonę – įvertinsime apimtį ir pateiksime konkretų pasiūlymą per 24 valandas.

Asistentas

Labas! Aš esu Verslo Erdvės asistentas. Kuo galiu tau padėti šiandien?
Dažniausi klausimai yra:
Dirbtinis intelektas gali pateikti netikslią informaciją